ÎN ATENȚIA CONSUMATORILOR!
Pentru ca banca/IFN-ul să poată analiza cererea dumneavoastră, vă rugăm să completați fiecare rubrică din cerere, să prezentați într-o manieră concisă situația de fapt, să precizați în mod expres care este solicitarea dumneavoastră, iar în acest sens să atașați cererii documentele justificative (ex: Foto-copii ale actelor care demonstrează diminuarea veniturilor, creșterea cheltuielilor, dovezi ale erorilor/problemelor reclamate, documente medicale etc).
De asemenea, vă rugăm să ne transmiteți date de contact (e-mail/telefon) valide și să vă asigurați că puteți fi contactați pe acestea. Prin verificarea adresei de e-mail vă asigurați de faptul că veți observa la timp informațiile nou-venite de la bancă și/sau conciliator. Tot prin e-mail vă dați acordul cu privire la conciliator și soluția propusă de acesta, iar în unele cazuri trebuie să răspundeți prin transmiterea unor documente suplimentare. În cazul în care nu răspundeți, cererea poate fi clasată și dosarul poate fi închis cu mențiuntea ”consumator retras”.
Vă reamintim că cererile privind radierea/ștergerea din Biroul de Credit nu pot face obiectul unei negocieri în cadrul CSALB. Vă recomandăm să vă adresați direct băncilor/IFN-urilor pentru această solicitare!